Klacht: kapotte ring

op 14 februari 2018 over Lucardi in de categorie Juweliers

Geachte lezer,

In oktober heb ik samen met mijn vriend een set vriendschapsringen gekocht. De damesring te waarde van 29,99 euro heb ik tot eind december gedragen. Toen viel plotseling het diamantje eruit. Ik ben toen naar de winkel in Helmond toe gegaan waar ze voor mij een nieuwe ring hebben besteld. Inmiddels heb ik deze ring 3 weken gedragen tot eind januari, toen had ik weer hetzelfde probleem. Het steentje is eruit gevallen zonder dat de ring gevallen of gestoten is.
Ik ben hiermee weer terug gegaan, deze keer wilde zij mij niet helpen omdat ze vonden dat dit mijn eigen schuld was. En dan over klantenservice spreken… Ik ben hier erg teleurgesteld in, dit omdat het nu de tweede keer is en ik toch wel mag verwachten van een juwelier dat het van goede kwaliteit is.

Ik ben tevreden wanneer ik alsnog een nieuwe ring met steentje krijg in de hoop dat deze er weer niet uitvalt.

Ik zou nog tevredener zijn met een tegoedbon te waarde van de ring: 29,99euro.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Priscilla1995