Klacht: kapotte programmakeuze knop

op 26 juni 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb deze wasmachine in 2014 aangeschaft en nu is voor de tweede keer de computer voor de programmakeuze kapot.In 2015 is de monteur geweest die heeft hem gemaakt en nu is hij weer kapot.Dit is de slechtste wasmachine die ik ook gehad heb ik hoop dat niemand die meer koopt.Nu kost het me iedere keer geld een monteur laten komen nieuwe knop erin volgens de reparateur ben ik tegen de 180 euro kwijt en dat voor een machine die net 2 jaar is

Gewenste Oplossing:

als de fabriek zijn verantwoordelijkheid neemt want fabrikanten zijn toch 10 jaar verantwoordelijk maar niet stiekem de klant voor de kosten op te laten draaien.Ik zou graag zien dat hij kosteloos als service gemaakt word

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verhoeven