Klacht: Kapotte onderdelen – boekenkast

op 04 oktober 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 30-08-15 heb ik online een boekenkast voor €31,98 (incl. verzendenkosten)bestelt via www.leenbakker.nl. Deze boekenkast is 04-09-15 bij ons thuis afgeleverd. Na het uitpakken van de kast bleek dat bijna elke plank beschadigd was.

Ik heb dezelfde dag nog contact opgenomen met leenbakker Veenendaal om dit te melden. Ik moest vervolgens elke beschadigde plank door geven. In totaal waren er maar 3 planken onbeschadigd.
i.p.v. van een nieuwe boekenkast op te sturen, werden de beschadigde planken opnieuw besteld en deze zouden dan z.s.m. geleverd worden.

Op 23-09-15 heb ik nogmaals contact opgenomen met leenbakker Veenendaal om te vragen hoe lang het nog zou duren. Mij is toen verteld dat de planken besteld waren en leenbakker ze nog niet binnen had. Zij konden mij ook niet vertellen wanneer dit dan wel binnen zou komen. Ik heb gevraagd of er geen alternatief was omdat ik al een tijdje wacht op mijn kast. Aangezien bijna alle planken beschadigd waren konden zij mij net zo goed een nieuwe kast opsturen dat was waarschijnlijk veel sneller gegaan. In plaats daar van moest ik wachten tot ik gebeld zou worden en dan kon ik de planken zelf ophalen. Dit vond ik ook erg raar, omdat ik bij de eerste bestelling al verzendkosten heb betaald en dan zou ik nu als nog zelf de planken op moeten halen.

Ondertussen is het 04-10-15 en ik heb nog steeds geen nieuwe planken ontvangen.
Dit is dus waarschijnlijk de laatste keer dat ik wat bij Leenbakker bestel.

Ik zou graag binnen een week de nieuwe planken of een compleet nieuwe boekenkast thuisbezorgd krijgen. Als dit niet mogelijk is wil ik mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Ranil