Klacht: Kapotte nieuwe tas

op 02 mei 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ongeveer 2 weken deed ik een bestelling bij Zalando. Bij deze bestelling zat een grote zwarte tas. Deze tas heb ik maximaal 3 keer gebruikt in de tijd dat ik deze tas heb. Helaas is het hengsel nu al kapot, en de draad die door het hengsel loopt was al geknakt toen ik hem uit de doos haalde. Het leek mij toen niet zo boeiend, maar de draad raakt overal los. Dat vind ik vrij storend.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of een nieuwe tas

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elise.e