Klacht: kapotte magnetron 1 maand uit de garantie

op 27 juni 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Onze magnetron die we in mei 2014 hebben gekocht begaf het deze maand, één maand uit de garantie.
De service die ze ons boden was een reparateur sturen met voorrijkosten ongeveer € 102,- en dan de reparatie er nog boven op.
Toen ik zei dat ik dat toch wel wat veel vond voor een apparaat waar de garantie 1 maand van verlopen was konden ze een coulance regeling treffen, €175,- en dan kwamen er geen extra kosten bij.
Ook dat vond ik wat veel en daarop kwam er een andere optie om de hoek; een jaar lang elke maand wat betalen, dan zouden er verder geen kosten zijn en alles zou een heel jaar lang kosteloos worden geregeld. Bij het doorvragen zou dat dan € 24,- (ongeveer) per maand zijn. Mijn vraag; “Dus ruim €290,-??” Ja, dat klopte.
Ik wilde dat graag de mogelijkheden per mail hebben, vond het allemaal toch wel prijzig, maar dat was niet mogelijk. Er waren alleen standaard mailtjes en dit zat niet daarbij. Ik moest gelijk beslissen want dan kon het telefonisch geregeld worden.

Ik vind het geen manier van doen, een magnetron die niet meer ontdooit of verwarmd 1 maand na de garantie en dan zulke kosten die niet op papier kunnen en waar je gelijk een beslissing over moet nemen.

Als de firma op papier komt met de mogelijkheden.
Ja, hij is uit de garantie maar had van een Whirlpool wel verwacht dat die het langer dan 25 maanden zou doen. Misschien ook wat aan de prijs doen gezien een nieuwe, zelfde apparaat, € 238,- kost volgens kieskeurig,

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BobAnky