Klacht: Kapotte led buitenverlichting

op 03 september 2015 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb 12v led verlichting gekocht voor ongeveer €50,- en deze goed geïnstalleerd gelijk gebeurde er hele rare dingen het leek wel disco verlichting aan uit aan. Klacht ingediend en toen zeiden ze de goede draadjes aansluiten waarop ik zei dat er geen draadjes aan de lampen zaten natuurlijk. Na 3 X hetzelfde uitleg met foto en film mocht ik ze terug sturen. Ik op de post a €15,- gedaan en tot op heden nooit meer wat vernomen. Heb wel geprobeerd nog contact te zoeken maar dit lukte niet meer. Dus nu €65,- armer lampen kwijt. En m’n klant boos waar ik dus ook nog eens de nodige uren in gestoken heb. Echt triest helaas

Zorg dat ik m'n geld terug krijg en leg ook uit waarom dit zo gelopen is dan ben ik redelijk tevreden

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 03 september 2015 om 10:57 geantwoord

Heeft op 03 september 2015 om 13:18 geantwoord

Er is 1x gevraagd om bestelnummer en die is via de mail gegeven. Dus is zeker nog niet opgelost !!!

Alle klachten die gemeld zijn door Richard Zandwijk A D