Klacht: Kapotte laptop (2e x in 1/2 jaar) niet retourneren

op 01 februari 2014 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Juni 2013 hebben we een online bij Wehkamp.nl een laptop gekocht. Een Toshiba Satellite C55-A-IN8. Een prima laptop totdat er mankementen aan kwamen.
Eind augustus 2013 hebben we de laptop retour gestuurd ter reparatie, welke we begin september 2013 weer terug hebben gekregen. Allereerst was de aflevering niet zoals het hoorde. Als 2e moesten we de schroeven van de harde schijf nog aandraaien want deze zaten los en als 3e was het euvel nog niet opgelost.
We hebben er diverse technische mensen naar laten kijken maar tot nu toe heeft nog geen enkele it-er/ict-er de laptop kunnen maken. Daarmee zijn we al diverse maanden en euro’s verder en we hebben nog niks aan de laptop gehad.
Vandaag dan toch maar gebeld naar Wehkamp.nl omdat we nog altijd garantie op het product hebben. Via de telefonische servicedesk wordt je niet netjes geholpen. Ze nemen geen telefonische klachten aan, maar je moet de klacht aangeven via een link in een mail welke je toegestuurd krijgt. Ik heb nog netjes gevraagd of ik daar ook aan kan geven wat ik voor oplossing wil hebben. Dit zou kunnen. Echter tijdens het invullen van de retourafspraak zie ik geen venster waar ik mijn wensen kan invullen. Alleen een veld met “wat is de klacht”.
Ik bel opnieuw naar de telefonische servicedesk. Daar krijg ik een ronduit onbeschofte dame aan de lijn welke me met geen mogelijkheid wil helpen. Ik heb gevraagd waar ik mijn eisen in kon zetten. Dat moest dus bij “wat is de klacht” ingevuld worden. Echter kun je daar maar 500 woorden kwijt en zoals je ziet heb ik meer dan 500 te vertellen.
Uiteindelijk vraagt de vrouw aan de lijn of ik morgen terug wil bellen aangezien het 19.00 uur is geweest en de lijn gaat sluiten. Ze wou me niet eens meer helpen. Nu kan ik dus morgen WEER gaan bellen voor een klacht op deze laptop welke ik nog geen enkele x zonder problemen heb kunnen gebruiken.

Geld terug of een ander merk laptop uitzoeken.
Ik wil de laptop niet meer laten repareren want heb er geen vertrouwen meer in dat deze fatsoenlijk gemaakt wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Wehkamp een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 30 januari 2014 om 09:46 geantwoord

30-01-2014 Customer Care wehkamp.nl heeft telefonisch contact opgenomen en gaat voorstel doen via e-mail.

Heeft op 03 februari 2014 om 11:17 geantwoord

Ik ben heel blij met de oplossing.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vno