Klacht: Kapotte lamp

op 27 april 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wanneer ik de, naar nu blijkt, kapotte lamp heb gekocht weet ik niet (meer). Hij lag in de doos met reservelampen…..
Nu ik de lamp wil gebruiken blijkt hij kapot te zijn. Volgens mij heb ik hem niet eerder gebruikt. Zeker is, dat hij niet de beloofde 10 jaar, met 10.000h branduren, is meegegaan….
Het gaat om de volgende lamp:
20 w, licht voor 86w. Softone, warm white. 1160 lumen. 133 mm hoog, diameter 66 mm. T65 WW 827 230-240V E27 ES 1,4 mg Hg 150 mA.

Tegen inlevering van mijn lamp, een werkend exemplaar ontvangen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht MPvLieshout

1 jaar geleden - Inmiddels heeft Philips mijn klacht naar volle tevredenheid mijn klacht opgelost. Ze namen direct contact met mij op en hebben onmiddellijk een vervangende lamp -die het doet- naar mij opgestuurd. Prima service van Philips!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 10 mei 2016 om 10:51 geantwoord

Geachte van Lieshout,

Mijn dank voor de door u genomen moeite betreffende uw terugkoppeling over de service.

Philips probeert voortdurend onze klanten te voorzien van de beste producten en services. De beste manier voor ons om erachter te komen wat verbeterd moet worden is door te luisteren naar onze klanten.
Daarom wordt uw reactie zeer gewaardeerd en is deze erg belangrijk voor ons.

Mochten er in de toekomst enige problemen en of vragen zijn, dan horen we dit graag van u, zodat wij u verder kunnen helpen.

Met vriendelijke groeten,

Kirsten
Philips Lighting Contact Center

Alle klachten die gemeld zijn door MPvLieshout