Klacht: kapotte kleding, retour sturen, geld vragen !!!

op 03 februari 2014 over Kindervoordeel.nl in de categorie Kledingwinkels

Vorig jaar maart bestelde ik na een zoektocht een warte jeans bij kindervoordeel. Dit omdat ik nergens anders een zwarte jeans kon vinden. Na bijna een week kwam de broek. Deze was echter kapot aan de rits. Ik melde dit en kon de broek ruilen, ik deed dat. Suurde broek retour en na weer een dag of vijf kwam er een andere broek. Hiervan waren naden los en de rits was wederom kapot. Enigszins geirriteerd mailde ik met karin van kindervoordeel die het vervelend vond maar op haar kosten kon ik de broek retourneren en zou nog een derde maal een broek gestuurd worden. Dat gebeurde. Echter ook deze broek was kapot, dit maal knoopelastiek en de rits. Ik mailde met karin en zij meldde dat ze het betreurde maar dat ik de broek kon retourneren of kon houden en weggooien. Ik heb geantwoord dat ik hem zou retourneren maar dat bracht voor mij kosten mee dus besloot ik hem weg te gooien en heb dat ook gemeld. Uiteraard heb ik niets betaald, ga niet betalen voor kleding die ik iet heb. Ik heb niets meer gehoord van kindervoordeel dus dacht zo klaar dermee. Nooit meer bestellen daar. Totdat ik begin dit jaar een mail kreeg van een buro (croes ) die ik niet kende die mij wist te vertellen dat ik kindervoordeel nog niet had betaald. Huh? maar? moet ik betalen voor iets wat ik niet heb??? Ik heb een aantal malen contact gehad met Forum en Croes en zij adviseerden mij dezelfde brief aan kindervoordeel te doen als ik naar hen stuurde. Als antwoord van karin kreeg ik: ik kan niks voor u doen u dient gewoon te betalen. Uhu ….

Geen idee of ik hiervan af ben maar ik adviseer iedereen om niets bij deze webshop te bestellen. Ik kan verder niets over de kleding zeggen alleen dat ik wellicht pech heb gehad. Kijk uit, er zijn genoeg webshops of anders koop het gewoon in de winkel maar niet hier.

Vorig jaar maart bestelde ik na een zoektocht een warte jeans bij kindervoordeel. Dit omdat ik nergens anders een zwarte jeans kon vinden. Na bijna een week kwam de broek. Deze was echter kapot aan de rits. Ik melde dit en kon de broek ruilen, ik deed dat. Suurde broek retour en na weer een dag of vijf kwam er een andere broek. Hiervan waren naden los en de rits was wederom kapot. Enigszins geirriteerd mailde ik met karin van kindervoordeel die het vervelend vond maar op haar kosten kon ik de broek retourneren en zou nog een derde maal een broek gestuurd worden. Dat gebeurde. Echter ook deze broek was kapot, dit maal knoopelastiek en de rits. Ik mailde met karin en zij meldde dat ze het betreurde maar dat ik de broek kon retourneren of kon houden en weggooien. Ik heb geantwoord dat ik hem zou retourneren maar dat bracht voor mij kosten mee dus besloot ik hem weg te gooien en heb dat ook gemeld. Uiteraard heb ik niets betaald, ga niet betalen voor kleding die ik iet heb. Ik heb niets meer gehoord van kindervoordeel dus dacht zo klaar dermee. Nooit meer bestellen daar. Totdat ik begin dit jaar een mail kreeg van een buro (croes ) die ik niet kende die mij wist te vertellen dat ik kindervoordeel nog niet had betaald. Huh? maar? moet ik betalen voor iets wat ik niet heb??? Ik heb een aantal malen contact gehad met Forum en Croes en zij .

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kindervoordeel.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kindervoordeel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moon65