Klacht: Geen goederen ontvangen, wel betaald.

op 22 juni 2016 over Kindervoordeel.nl in de categorie Kledingwinkels

Op 4 juni 2016 plaatste ik een bestelling op de website kindervoordeel.nl.
De betaling heb ik diezelfde dag uitgevoerd volgens de ontvangen mail op naam van Croesinternet te Amersfoort. De ontvangst van de bestelling zou 2 dagen in beslag nemen. na ontvangst van betaling.
Elke dag ontving ik een automatische mail van kindervoordeel.nl met de melding dat zij nog steeds geen betaling mochten ontvangen. Opmerkelijk stonden hierop andere betalingsgegevens vermeld dan in de oorspronkelijke mail van bevestiging (de mail die ik ontving na mijn bestelling).

Hierop heb ik dan ook onmiddellijk gereageerd via mail, zowel op het mailadres info@kindervoordeel.nl alsook op het mailadres sales@kindervoordeel.nl. Helaas zonder resultaat van antwoord.

Dan ben ik verdere gegevens gaan opzoeken op internet. Verschillende telefoonnummers gevonden en gebeld, maar helaas kreeg ik geen gehoor.
Zelfs niet op Croesinternet, het bedrijf dat in de mail vermeld werd waarop de betaling moest worden uitgevoerd.

Wie kan mij verder helpen?

Alvast bedankt voor de reactie.

Marina

Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk antwoord, liefst nog deze week. Vandaag zijn we dinsdag 21 juni 2016

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kindervoordeel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marina S