Klacht: Kapotte iPhone geen reactie van Groupon

op 28 juni 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik zie dat mijn klacht al precies hetzelfde op deze site staat. Ook maand geleden contact opgenomen met Groupon over een iPhone met kapotte screen.
Geven mij een e-mailadres van Rhinotech de aanbieder. Die mail ik direct, ik krijg een half uur later direct een mail terug van Rhinotech met daarin: geen zorgen mevrouw wij zijn er om u te helpen. Mag ik de vouchercode? Dus ik stuur netjes de vouchercode. En vervolgens hoor ik al 3 weken niks, na uiteindelijk 4 mails na Rhinotech. 3 keer contact met Groupon via chat. 3 keer telefonisch contact met Groupon. En uiteindelijk niks bereikt. Weer eens gebeld naar Groupon. Ik krijg als antwoord mevrouw gister hebben wij een terugkoppeling gehad van de aanbieder en die zouden u gemaild moeten hebben. Ik zeg nou als ik een mail had gehad zou ik nu niet bellen toch?? Ja ik ga erachteraan zegt de Dame aan de lijn en u krijgt vandaag een oplossing via de mail. Paar uur later krijg ik een mail: wij moeten wachten op reactie van de aanbieder en dat gebeurt binnen 7 dagen dus wij vragen u nog geduld te hebben tot 5 juli. Ja dagggg. Gebeld weer eens. Krijg ik een meneer eraan die vervolgens een credit wilt toevoegen aan mijn account van 20 euro. Ja sorry hoor maar daar koop ik geen nieuwe telefoon mee en of ik ooit nog iets bij Groupon wil kopen na deze zeik? Nee dankje. Elke Callagent daar zegt hetzelfde. Ik begrijp u helemaal mevrouw en vind het erg vervelend, maar ik wil u vragen nog even geduld te hebben. Alsof ze een standaard tekst voor zich hebben liggen! En geduld? Na dat 6x te horen in een maand tijd dan is je geduld wel zeker weten op. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen, want ik pik dit niet langer. Mensen koop nooit een iPhone bij Groupon. Pure oplichterij. Een jaar garantie. Kijk maar hoe ze ermee omgaan!!

Mijn geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Tesjalnaj

2 maanden geleden - Er is dus nog altijd geen oplossing. Ik ben al meer dan 2 maanden met die shit Groupon bezig over een iPhone!! Ik moest hem opsturen na Engeland. Heb ik gedaan aangetekend. Kostte me 15 euro. Heb ik 2 weken gewacht en vervolgens staat er bij de track en tracé dat ie retourafzender gestuurd is omdat ze hem niet hebben kunnen bezorgen!!!!! Hun geven mij een adres in Engeland en dan krijg je dit dus. Ik bel naar hun voor de 50ste keer in twee maanden en wat krijg je te horen??? Mvr we gaan dit doorzetten naar de interne afdeling en die gaan het voor u uitzoeken en dan hoort u binnen 10 werkdagen van ons!!! Hahahaha. Heb echt zin om daar een bezoekje te brengen aan dat hoofdkantoor. Dan zijn ze nog niet jarig. Goed volgende plan advocaat rechtsbijstand. Heb alle gesprekken opgenomen alles bijgehouden dus dat gaan ze zeker weten verliezen en dan zijn ze nog meer geld kwijt dan 180 euro voor een stomme iPhone!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Tesjalnaj