Klacht: Kapotte Ipad niet gemaakt binnen de garantie bij BCC

op 25 januari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn zoon van 12 heeft 2 jaar gespaard voor een IPad. Deze is kapot gegaan in de 11e maand. Wij zijn teruggegaan naar BCC om deze om te ruilen omdat dit binnen de garantietermijn valt. Bij aankomst kregen wij te horen dat deze opgestuurd moet worden. Na 2 maanden kregen wij deze terug met de smoes dat de IPad was gevallen. Dit was niet de reden waarom deze IPad kapot was. We moesten zelfs 150 euro betalen om naar voor het nakijken. Dit hebben we niet gedaan omdat wij ons beroepen op het consumentenrecht. Bij nader onderzoek bij een reparatie bedrijf blijkt dat de IPad is doorgebrand en niet kapot is gevallen. Wij vinden de service van BCC ook zeer slecht. Ze kunnen wel de goedkoopste zijn maar hier blijkt goedkoop is duurkoop.

De iPad laten maken zonder hiervoor 350 euro voor te berekenen of omruilen voor een nieuwe iPad.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb BCC een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 februari 2014 om 12:56 geantwoord

Er is bij deze reparatie, casenummer 9544178, schade door onheil van buitenaf geconstateerd. Dit
Dit soort schade, breuk, kan niet spontaan ontstaan, en is uitdrukkelijk van garantie uitgesloten.
Het apparaat is bij inname in het filiaal ook ingeschreven met krasjes en een deuk op de linker bovenhoek.

Alle klachten die gemeld zijn door Lubro