Klacht: Kapotte gasmeter

P. Overschie op 16 oktober 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

In 2015 conract opgenomen met Stedin omdat ik, tov mijn buren, een extreem hoog gasverbruik had. Vogens een medewerkster kon het niet zijn dat de gasmeter kapot was. Ze stond voor geen enkel argument open en wees mij nadrukkelijk op de hoge kosten die ik voor mijn rekening zou krijgen.
Daarom besloten een slimme meter te laten plaatsen.
Mijn verbruik is daardoor met 25 0/0 gedaald. Mijn vraag om vergoeding van de kosten omdat hiermee was aangetoond dat de meter niet goed was wordt niet in behandeling genomen. Een correctie van de meterstanden moet door de energieleverancier worden gedaan. Die doet dit niet want de standen waren correct doorgeven. Ze vinden het jammer maar helaas. Op mijn opmerking dat hunmedewerkster mij destijds fout heeft voorgelicht en dat het zou sieren als zij daarvoor hun verantwoording zouden nemen en de kosten zouden vergoeden wordt gewoon niet meer gereageerd!

Als de kosten voor een slimme meter worden vergoed.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stedin

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stedin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door