Klacht: Kapotte bank omruilen

op 29 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hadden een bankstel gekocht bij leen bakker deze bleek al kapot te zijn toen we deze binnen kregen daarna hebben wijn weken moeten wachten op antwoord van leen bakker daarna kregen we eindelijk een telefoontje van leen bakker dat we een ander bankstel mochten uitzoeken nou dat hebben we gedaan alleen de bank wad 260 euro duurder helaas toch maar gedaan en betaald nu zien we tot onze schrik dat ze hem 1 dag later in de aanbieding hebben gegooid en 200 Euro goedkoper is wij zijn echt woest dit hadden ze moeten melden dan hadden we gewacht tot vandaag nou leen bakker dit is toch schandalig ons eerst 10 weken op een kapot bankstel laten zitten en ons vervolgens 260 euro meer laten betalen voor een andere bank en dan vervolgens een dag later in de aanbieding gooien wat gaan we hier aan doen ik verwacht uiteraard mijn 200 Euro terug die ik te veel betaald heb !!! Anders maar hogere stappen ondernemen schandalig dit !!!!

Als ik de korting terug krijg die ik een dag van te voren te veel betaald heb

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Moeder1988