Klacht: Kapotte auto

op 11 juni 2018 over van Brienenoord Autos in de categorie Autodealers

Op 22 mei hield mijn auto ermee op dit was binnen de garantie tijd. Motor was afgeslagen en startte niet meer. Ik heb de wegenwacht gebeld en ook de garage, met de melding dat ik nog garantie had en of ze me konden helpen. Volgens de wegenwacht was het een elektronische storing. Dit viel niet onder de garantie, maar op het garantie bewijs stond dat er geen derden reparaties mochten doen. Helaas gaf de garage geen gehoor op mijn vraag of ze mij konden helpen.

De wegenwacht heeft mij naar huis gesleept.
Volgens de wegenwacht was het de nokkenas sensor. Die heb ik samen met een deskundige vriend vervangen. Helaas startte de auto nog niet. Weer de wegenwacht gebeld en die heeft hem bij een garage afgeleverd. Deze garage zei dat de distributie ketten kapot was. Het was dus geen elektronisch probleem maar een motorisch. Nogmaals contact opgenomen met van brienenoord, of ze me tegemoet zouden kunnen komen. Maar met veel smoesjes ben ik afgescheept.

De auto zou meteen naar hun moeten zijn gegaan. Maar na het eerste telefonische contact hadden ze gezegd dat ze mij niet konden helpen.
Kunnen jullie mij helpen?

Dat de reparatie kosten door hun worden vergoed.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar van Brienenoord Autos over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door van Brienenoord Autos in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Edith van Uden