Klacht: Kapotte airfryer

op 05 september 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik ben al vanaf vrijdag bezig om mijn kapotte wordt ter bij jullie te krijgen. Eerst kreeg ik een label dat ik hem naar een dhl service punt moest brengen daar heen gegaan die was op geheven toen een André opgezocht ook opgeheven ik ben een uur aan het rijden geweest maar nog niks 20 euro armer aan benzine toen weer met jullie gebeld jullie zouden hem door dhl bij mij op komen halen dinsdag tussen 8 en 18 uur niemand gezien dhl gebeld die vertelde mij niets te weten om het bij mij op te halen.weer met jullie gebeld nu komen ze vrijdag maar er was nog niets bekend bij dhl dit is toch niet normaal om een week te zeulen met iets wat terug moet naar jullie ik ben inmiddels 20 euro benzine kwijt en 10 euro verbeeld en ik heb hem nog niet in geleverd.als hij vrijdag dus niet word op gehaald gaat hij de kliko in hier raak je van overspannen.

Als hij op gehaald en gemaakt word

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht poesje19

3 maanden geleden - Is vrijdag wederom niet op gehaald heb nu zelf een servicepunt op gezocht zaterdag maar dit moet toch niet kunnen te erg voor woorden

Reactie van de melder van de klacht poesje19

3 maanden geleden - Nog steeds niets gehoord over mijn klacht