Klacht: Kapote Koptelefoon

op 25 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Goede dag.

Ik kocht Maandag 21-08-2017 een koptelefoon met microfoon toen ik thuis kwam wou ik hem proberen dus ik starte Skype op , ik wou praten met mijn vrienden praten om te testen toen ik hem belde neem de hij op en elke keer dat ik praten hoorde bij een boor geluid dus toen deed ik de kabel eruit en hij hoorde toen geen boor geluid meer toen wist ik dat de koptelefoon is kapot is

Als de microfoon het doet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meditel