Klacht: Kapot tv meubel geleverd

op 12 augustus 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

We hebben een tv meubel online besteld. Er zelf voor gekozen om deze op te halen bij Leenbakker in Duiven omdat wij het tv meubel zo snel mogelijk in huis wilde hebben. Bij thuiskomst bleek deze kapot.

Het meubel thuis zo goed als in elkaar gezet toen bleek dat de laatste plank was gebroken. Erg vervelend! Wij hadden natuurlijk alles even moeten controleren van te voren. Beetje dom maar dat hebben we dus niet gedaan.

Contact opgenomen met de klantenservice deze gaven aan dat het tv meubel omgeruild kon worden. Ook een paar keer contact met Leenbakker Duiven opgenomen over hoe en wat. Uiteindelijk is er een nieuw tv meubel voor ons besteld. Deze zou rond 9 augustus geleverd worden.

Mijn klacht is dat ik het niet netjes vind als je iets besteld en het bij thuiskomst kapot of beschadigd is dat je als klant zelf het tv meubel weer helemaal uit elkaar moet halen in de auto moet laden en terug moet brengen naar de Leenbakker anders krijg je het nieuwe meubel niet mee. Best logisch maar ik vind het hele slechte service. Leenbakker had moeten aanbieden om het meubel bij ons thuis te komen omruilen. Ze hebben een bezorgservice dus een kleine moeite.

Ik zou tevreden zijn als als een compensatie komt voor de overlast en het heen en weer bellen en vooral het heen en weer rijden van Arnhem naar Duiven.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esvdm