Klacht: kapot toestel bij ontvangst

op 19 februari 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

samsung core telefoon besteld volgende dag uitgepakt op de lader andere dag telefoon deed niets scherm flikkerde, gebeld klantenservice en de dame zei breng maar naar samsung repair store dan heb je hem vlugger terug gedaan bonnetje gehad contact met belsimpel toen deelde ze mede dat ik hem naar belsimpel winkel moest brengen en niet naar samsung store ???? dit had niet gemogen maar was al gebeurd telefoon kwam eindelijk terug bij samsung store en zei dat het scherm kapot was niet zichtbaar en niet konden repareren wel € 36.52 betalen voor onderzoek weer bellen naar belsimpel en moest hem terug brengen naar belsimpel winkel nu na 2.5 maand krijg ik te horen dat ik hem heb laten vallen en even €103,23 moest betalen of u krijgt hem kapot terug. nu sta ik echt perplex bellen en mailen maar krijg niets alleen mijn kapotte toestel maar weer terug gevraagd en helemaal klaar met deze firma.

gewoon waar ik recht op heb een toestel die het doet en de €36.52 van de Samsung store

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 29 juni 2016 om 10:30 geantwoord

Heeft op 29 juni 2016 om 15:51 geantwoord

De schade die na maanden mijn toestel ingeleverd had terug gekregen zat er toen niet op heb papier van samsung winkel dat er geen zichtschade aan zat vandaar mijn mening. geef niets ik zal aan iedereen vertellen wat voor service deze firma heeft, dat scheelt toch een hoop klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door danish2004