Klacht: Kapot tablet

op 21 mei 2016 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een kapot tablet ontvangen in mijn brievenbus.tablet kom van cursus nha.naar waar ik moet bellen of naar waar ik moet opstuurt.

Gewenste Oplossing:

Nee ik ben niet tevreden met kapot tablet

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 23 mei 2016 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 23 mei 2016 om 08:44 geantwoord

Sorry jullie moet oplossing niet ik.jullie stuurt kapotte tablet en dan ons moet oplossing a.u.b ik will echt stopzetten bij jullie das nee te doen

Reactie van de melder van de klacht Flormt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht gestuurd naar info@gp-electronic.be over de kapot tablet.de antwoord was verkeerd de adres.ik een adres voor ik de kapot tablet opstuurt

Alle klachten die gemeld zijn door Flormt