Klacht: Kapot siraad en niet klantvriendelijk

op 30 mei 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had een armband gekregen sluit slecht of valt snel af heb er nog zo een en had dat ook die werd gewoon gemaakt er werd in ieder geval naar geken mevrouw was erg onbeleefd en nam nie eens de moeite om er goed naar te kijken nu blijkt ook nog eens dat ik voor de reparatie kan gaan betalen ik zal er geen goed word meer over doen over lucardi

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze de moeite had genomen om er goed naar te kijken maar word gewoon afgewimpeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 06 juli 2017 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,
Graag vernemen wij of de armband al gemaakt is. Mocht dit niet het geval zijn, kan je de klacht doorsturen naar info@lucardi.nl. Wij zullen deze dan in behandeling nemen.
Graag vernemen wij dan in welk filiaal je bent geweest.
Met vriendelijke groet,
Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door Cillamariany