Klacht: Kapot oplaadpunt

op 27 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Bolsward bij Kloosterlaan staat een paal waar je je ov op kunt laden of je bestellen op kunt halen. Deze is inmiddels al een maand onbruikbaar wat behoorlijk veel klachten opleverd. Veel buschauffeurs accepteren het niet als wij onze ov in de bus willen opladen dus moet het wel bij een oplaadpunt wat dus nu niet kan.

Gewenste Oplossing:

Als het oplaadpunt weer werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 december 2017 om 18:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nw34634,

Oh jee! Dat is niet handig. Ik maak er melding van zodat er naar dit oplaadpunt gekeken kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak! Ik hoop dat het oplaadpunt snel weer in werking is!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door T Bouma