Klacht: kapot jurkje gekregen

op 20 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

ik heb in april een jurkje besteld, die netjes verpakt binnen kwam, ik meek het open en ga het passen want de bruiloft waarvoor het bedoeld was, was bijna. ik het jurkje aan en is het aan de bovenkant kapot šŸ™
ik baalde enorm en heb gelijk gebeld, de mevrouw vvond het vervelend en heeft met me naar de bestelling gekeken, helaas was het jurkje in mijn maat niet meer leverbaar. aangezien die kapot is, kon ik de jurk wel gewoon terug sturen.
ik heb het de volgende dag gelijk geretourneerd. 1.5 weken later bel ik nog een keer met de klantenservice en vraag ik waarom het jurkje nog niet retour is gemeld. de mevrouw kijkt met me mee naar het pakketnummer en ze geeft aan dat het met enkele dagen retour verwerkt zal zijn, maar geeft aan dat ik het product op de zalando site niet retour gemeld hebt… OH.. DAAR HEB IK ECHT TOTAAL GEEN ERG IN GEHAD šŸ™
heb m nu op retour gezet maar ben bang dat het geen zin meer heeft
meerdere weken later krijg ik een rekening over de mail, een herrinnering, VERDORIE!! ik gelijk terug gemaild dat het jurkje weken geleden al netjes retour is gestuurd. en klinkt lekker cliche, maar het retour bonnetje van postnl kan ik niet meer vinden, en heb er note bene nog voor gebeld met pakketnummer, er is meegekeken maar nu ben ik te laat en zonder pakketnummer moet ik het gewon betalen.
ik overdrijf niet, ik heb echt 11 mailtjes gestuurd en oplossingen geboden.
ik ben bij de postnl geweest, die herrinnerde mij nog, maar kon niet zover meer terug kijken voor een pakketnummer
heb gevraagd of ze in het magazijn wilde gaan kijken, want er was getekend voor ontvangst
later heb ik een compromis geboden van 50/50 want ik ben een jurkje kwijt, maar hun ook
vervolgend heb ik 50 euro (van de 80) overgemaakt omdat ik keer op keer geen of een zinloze reactie kreeg.
en nu zit de rekening bij alektum en kunnen ze mij van geen kanten meer helpen.
ik ben al jaren klant en bestel vrij regematig, maar ben zo enor teleurgesteld in deze slechte service, ik heb dit werkelijk nog nooit meegemaakt.

als de rekening bij alektum word ingetrokken en het liefst mijn 50 euro ook nog terug.
en anders terug komen op de 50/50 van de 80 euro
en anders de 50 euro maar zo laten voor wat het is maar de alektum intrekken!
ik wil service, en niet alleen maar mijn kant op kijken, jullie hebben me eerst een kapot jurkje gestuurd, vervolgens geen nieuwe kunnen aanbieden, en vervolgens service wijgeren en niet tot een oplossing willen komen.
ja,.... ik moet betalen! dat vind ik geen oplossing, zeker niet omdat het jurkje bij jullie ontvangen is

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Syl.du.1987