Klacht: Kapot dakraam geleverd!!

Wij hebben 2 dakramen besteld, op zich was de leveren ( na heel moeizaam contact ) toch nog redelijk op tijd.

We zouden de dakramen laten plaatsen door een oom van mijn vriendin. Dit kon echter niet doorgaan door dat hij was betrokken bij een bedrijfs ongeval. Nu hebben wij ze 2 weken geleden laten plaatsen en tot mijn verbazing bleek 1 dakraam van links naar rechts te zijn gescheurd! Dit terwijl de doos/verpakking geen sporen van schade vertoonde. Na aangeven te hebben bij meneer Hollander zelf deed hij daar nogal laconiek over en deed hij overkomen als of wij hem vast hebben laten vallen want de doos was heel bij levering. En toen in hem had aangeven dat hij dit gewoon moet melding bij zijn leverancier om dit aan te melden als garantie, gaf hij aan dat hij dit zou proberen. Maar dit wel met de opmerking ‘ik acht de kans klein’.

ik vind dit erg vervelend want ik kan nu bellen en app’en wat ik wil, maar ik word volkomen genegeerd. en er is geen contact mogelijk!

Ik hoop dat meneer met mijn contact opneemt en dit aangemeld heeft bij zijn leverancier voor een vervanging van het dakraam.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holland Techniek Bouwproducten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holland Techniek Bouwproducten nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Techniek Bouwproducten in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - wat is het bestelnummer van uw bestelling?

Bericht van

1 jaar geleden - Herhaald verzoek: wat is het bestelnummer van uw bestelling?

1 jaar geleden - Kan dat dit zijn: 31929X12093 00

1 jaar geleden - Bevestiging van de order: 12093

Reactie van de melder van de klacht rickvdwijngaart@hotmail.com

1 jaar geleden - Wederom blijft een reactie uit na het versturen van mails en het telefonisch proberen te bereiken lukt al helemaal niet.

Reactie van de melder van de klacht rickvdwijngaart@hotmail.com

1 jaar geleden - Nog steeds niks gehoord...

Bericht van

10 maanden geleden - als u de klacht afsluit zoals overeengekomen, gaan we voor u een vervangend kozijn bestellen en gratis leveren.

Reactie van de melder van de klacht rickvdwijngaart@hotmail.com

9 maanden geleden - Meneer komt met een oplossing maar zoals bij hem aangegeven kunnen wij dit zelf niet plaatsen en of vervangen. Ik heb hem daarom gevraagd meer te denken aan een mogelijke andere oplossing. Vervolgens hoor ik weer niets. Het vreemde is wel dat als hij mailt, hij verwacht dat ik per direct reageer en daarmee zo snel mogelijk de klacht afsluit maar als ik hem mail blijft het stil.

Alle klachten die gemeld zijn door rickvdwijngaart@hotmail.com