Klacht: Kant-en-klaar vers maaltijden

op 05 februari 2018 over Deen in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 06 februari 2018 om 07:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw betrokkenheid wordt zeer op prijs gesteld.
Wat vervelend om te horen dat de warme maaltijd niet aan u verwachtingen voldeed . Wij hebben uw reactie overgenomen in ons eigen klanten reactie systeem en doorgestuurd naar de kwaliteitsmedewerker van onze warme keuken. Helaas hebben wij nog te weinig informatie van u ontvangen. Wij sturen u nog een e-mail met wat aanvullende vragen. Groet, Team Deen Online, Brigitte

Alle klachten die gemeld zijn door Klant nr.