Klacht: kan niet retouren…..

op 10 mei 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik kan niets begrijpen van uw retourbeleid.
Ik heb aangegeven dat ik ze niet wilde. Ik vind nergens een adres om dit naar toe te zenden en ook geen bijlage die er zou moeten toegevoegd worden.

Het betreft bestelling :
1603310817524179
Voor een bedrag van EUR € 178.71

Hopende op een snel antwoord, dank ik u bij voorbaat.

Ik wens een adres te ontvangen in Europa waar ik dit naar toe kan zenden . De kosten van verzending wil ik dragen met de kledingstukken wil ik terug betaald zien.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:46 geantwoord

Besteklant,

Het doet ons plezier u te kunnen mededelen dat wij uw geretourneerde zending hebben ontvangen. Wij regelen onmiddellijk een terugbetaling van 136.1 EURvoor u.

De terugbetaling wordt naar de creditcard teruggeboekt die is gebruikt om de bestelling te betalen. De verwerking hiervan door lightinthebox.com duurt meestal 7-15 werkdagen. Wij verzoeken je echter wel rekening te houden met het feit dat het om een transnationale transactie gaat, zodat het enkele dagen langer kan duren voordat je de terugbetaling ontvangt. Raadpleef de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Klantenservice
lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door greetroosen