Klacht: kan niet opzeggen

op 29 juni 2017 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een probleem met Bevoordeel.

Ondertussen heet het bedrijf De Belcentrale.
Ik kan niet opzeggen omdat deze partij mij ooit een mailtje heeft gestuurd ongeveer 17 maanden na de aanvang van onze (telefonische[voicelog]) overeenkomst hebben zij eenzijdig de termijn verlengd.
Ook willen zij het nummer niet porteren (wat zij bij wet verplicht zijn) naar Zeelandnet, waar ik nu graag een abonnement wil afsluiten.

Ik krijg na vele verzoeken ook niet het contract toegestuurd. Dit is een voicelog geweest toendertijd.

1 Onze is eind 2016 afgelopen
2 Als de telecom aanbieder geen overeenkomst kan overleggen is er ook geen overeenkomst.

Als zij het nummer niet porteren kan ik er dus nooit meer vanaf

Hoe nu verder?

Gewenste Oplossing:

Wanneer het contract wordt ontbonden.
Ik heb ook reeds een aangetekende brief gestuurd waarin ik opzeg met inachtneming van en maand opzegtermijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door FClarijs