Klacht: Kan niet opwaarderen inmiddels 3x €10

op 01 augustus 2016 over GT-MOBILE in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee keer beltegoed van elk €10 gekocht. Krijg telkens de melding: er is iets mis gegaan, neem contact op met de klantenservice. Daarna online €10 tegoed gekocht. Exact dezelfde melding! En de klantenservice is niet bereikbaar. Eerste keer 37 min in de wacht gestaan totdat de verbinding werd verbroken. De tweede keer na 52 min wederom ‘eruit’ gegooid!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug of opwaarderen. Heel simpel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GT-MOBILE

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GT-MOBILE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GT mobile stress