Klacht: Kan niet meer bellen

op 01 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door het belplafond is mijn telefoon geblokkeerd. Je kan dan zelf niet meer bellen/sms’en, ook niet binnen je bundel. Ik heb het belplafond 24 uur geleden verhoogd via internet. Nog steeds kan ik niet bellen. Als ik de klantenservice probeer te bellen, wordt je door het menu helemaal gek. Ik kan niemand te pakken krijgen, alleen keuze mogelijkheden waar je niets mee kan. Bijzonder frustrerend. Liefst stopte ik het abonnement per direct.

Gewenste Oplossing:

Stop zetten abonnement per direct

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door APaas