Klacht: Kan niet meer bellen

op 01 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Door het belplafond is mijn telefoon geblokkeerd. Je kan dan zelf niet meer bellen/sms’en, ook niet binnen je bundel. Ik heb het belplafond 24 uur geleden verhoogd via internet. Nog steeds kan ik niet bellen. Als ik de klantenservice probeer te bellen, wordt je door het menu helemaal gek. Ik kan niemand te pakken krijgen, alleen keuze mogelijkheden waar je niets mee kan. Bijzonder frustrerend. Liefst stopte ik het abonnement per direct.

Stop zetten abonnement per direct

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:22 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door APaas