Klacht: Kan niet meer achteraf betalen!

op 01 juni 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Na jaren goede klant bij Zalando te zijn geweest,is opeens de mogelijkheid weg waarmee je achteraf kunt betalen.. De laatste keer was ik de rekening vergeten en ipv een herinnering te sturen zoals elk bedrijf,sturen ze gelijk een aanmaning👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼 Gekgenoeg had ik net de dag voor de aanmaning betaald.
Nu kan ik niet meer achteraf betalen,terwijl ik nergens schulden heb,geen achterstallige betalingen etc etc. Dat vind ik erg vervelend. Zelf zeggen ze hier niets aan kunnen doen en dat het ge-automatiseerd gaat etc etc,maar het is wel heel toevallig,zo na een herinnering…. Betaal al jaren achteraf,altijd netjes op tijd en inderdaad,vooruitbetalen terwijl je niet weet of iets past vind ik zeer storend,want je wordt niet direct terugbetaald….dat duurt ook weer even. Slechte behandeling van een goede klant en op deze manier wel een klant minder(al zal dat ze waarschijnlijk weinig uitmaken)

Ik wil gewoon weer achteraf betalen. Ik geloof namelijk niet dat zij er niks aan kunnen doen. Wij hebben ook een eigen bedrijf en dit zijn dingen die je wel degelijk kunt beïnvloeden.....

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirjamsc