Klacht: Kan niet inloggen, verkeerd wachtwoord

op 18 oktober 2016 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Na ongeveer een keer of 10 een nieuw wachtwoord te hebben aangevraagd en ingevuld toch maar de helpdesk gebeld. Krijg je eerst een sex stem met een aanbeveling van ontzettende slimme mannen die je aan de lijn kunt krijgen. Na uitgelegd te hebben wat ik al 10x heb gedaan, gaat hij het voor de 11 de x uitleggen. En komt tot de verrassende conclusie, het werkt niet. Dat is dan jammer, dan kan ik er ook niets aan doen. Ik zet de vraag door en wachttijd is 14 dagen voor een antwoord. Wat een slimme mensen en wat een klant gerichte oplossing. Als dit zo moet ben ik heel snel weg bij Oxxio.

Probleem supersnel oplossen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Oxxio

Heeft op 19 oktober 2016 om 13:15 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op jouw klacht van 18 oktober 2016.

Uit het bericht maak ik op dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Oxxio. De rest van jouw klacht is mij helaas niet duidelijk. Wat bedoel je met 'een sex stem met een aanbeveling van ontzettende slimme mannen die je aan de lijn kunt krijgen'?

Het is natuurlijk erg vervelend dat het inloggen niet lukt. Dit probleem los ik graag voor je op, hiervoor ontvang ik graag wat informatie van je. Krijg je een bepaalde foutmelding als je probeert in te loggen? Gaat het om de webversie van Mijn Oxxio, of bedoel je misschien de app?

Ik verneem het graag van je, zodat ik je verder kan helpen.

Vriendelijke groet,

Marije
Oxxio Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 oktober 2016 om 13:45 geantwoord

Dit is geen oplossing. Dit is een herhaal vraag.
Ik zit achter mijn PC en wil inloggen in mijn Oxxio. Ik heb een email adres maar het wachtwoord wat ik in geef herkent hij niet. Vraag ik een nieuw wachtwoord aan en kent hij/Oxxio het opnieuw niet.
Mijn vraag: help mij met een wachtwoord ingeven wat ik heb gemaakt ook wordt aangenomen.

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw, Bedankt voor de aanvullende uitleg. Als wij vanaf hier proberen in te loggen op jouw account lukt dit wel, het lijkt er dus op dat er iets misgaat op jouw PC. Graag doorloop ik een aantal stappen met je, om na te gaan of dit het probleem oplost. Ik heb je nu nogmaals per e-mail een link gestuurd, waarmee je een nieuw wachtwoord kan instellen. Ik adviseer je om ditmaal een ander wachtwoord te kiezen dan de voorgaande keren, hopelijk lukt het inloggen dan wel. Het kan eventueel ook zo zijn dat er nog een wachtwoord op de computer staat opgeslagen, dat automatisch wordt ingevuld en hierdoor niet wordt herkend. Wil je dit controleren? Vriendelijke groet, Marije Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door s.berg4@upcmail.nl