Klacht: kan niet inloggen op zomerprijzen.nl

op 21 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw Van Dam, Het is niet prettig om te horen dat uw actiecode niet geaccepteerd wordt op de website Zomerseprijzen.nl. Het lijkt erop dat de code al een keer eerder gebruikt is. Natuurlijk willen wij graag dat u ook kans kunt maken op prijzen. Daarom geef ik u hierbij een nieuwe code: GMAMJQEWVV. Ik wens u veel succes met uw deelname. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u ook contact opnemen met de Klantenservice. Wij zijn iedere werkdag tussen 09.00 uur 21.00 uur en in het weekend tussen 10.00 en 17.00 uur bereikbaar op dit gratis nummer: 0800 - 02 31 303. Ik hoop u hiermee verder te hebben geholpen. Met vriendelijke groet, B. de Snoo Klantenservice Nederlandse Staatsloterij Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis) Postadres: De Nederlandse Staatsloterij Postbus 818 2700 AV ZOETERMEER De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. De Nederlandse Staatsloterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:08 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door cvdam