Klacht: Kan niet inloggen op de spaarkaartapp van de Boerenbond

op 15 augustus 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al een groot aantal punten gespaard op de app en vandaag was het niet mogelijk in de winkel om de kaart op te starten. In andere gevallen werkte de app voortreffelijk en direct.
Ik moest nu opnieuw het e-mailadres en wachtwoord ingeven. Dat heb ik gedaan met het laatste bekende wachtwoord echter de app geeft aan het wachtwoord niet overeenkomt met het e-mailadres. Bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord krijg ik ook geen mail.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer bij. Ijn gespaarde punten kan en de app weer kan gebruiken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dit probleem is ook per mail aan ons gemeld. Wij hebben reeds contact met de klant gehad hierover en het probleem is inmiddels opgelost. De klant heeft nu weer toegang tot het aantal reeds gespaarde punten en het gebruik van de app zou geen problemen meer op moeten leveren. Mocht dit niet het geval zijn dan horen we dat natuurlijk graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Info@basseteers.nl