Klacht: Kan niet inloggen al 2x gemailt en5x gebeld

op 11 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Kan niet inloggen..geeft aan ongeldig e-mail..ook via leerling e-mail..terwijl we die week op dezelfde e-mail wel binnen had dat de boeken waren ingeleverd.
ook niet via klantnummer.
heb donderdag 6 juli al mail gestuurt..geen reacctie..10juli maar mail gestuurt via klacten formulier..geen reactie
5x gebeld..6 minuten dat irritante deuntje aan de lijn,maar geen personeel aan de lijn gehad,erge sechte zaak.
Ik kan helaas alleen via hun de boeken bestellen,anders was ik naar een ander gegaan.
gaan op vakantie en kan dan niks bestellen..dus als dit zo lang duurdt heeft mijn kind straks niet op tijd zijn boeken binnen

als die nu eens de telefoon opneemt of mail beantwoord en mij helpt!!!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 juli 2017 om 11:05 geantwoord

Geachte mevrouw Mooij,

Bedankt voor uw bericht.

Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en is er door ons een oplossing geboden. Wij vinden het fijn te vernemen dat u akkoord gaat met de oplossing en dat u blij bent met de geboden oplossing.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Vriendelijke groet,

^Annemiek
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mooij