Klacht: Kan niet inloggen

op 10 mei 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 11 mei 2016 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Aalbers,

Bedankt voor uw bericht. Het is spijtig te vernemen dat u problemen heeft ervaren bij het inloggen op Mijn Staatsloterij.

Bij het opvragen van een nieuw wachtwoord komt de mail daarover soms per ongeluk bij u in de Spam terecht of in een map voor reclame. Het blijkt ook dat het soms pas na aantal keer lukt om in Mijn Staatsloterij te komen. Als u het nogmaals probeert zou het wel moeten lukken

Mocht u nog problemen blijven houden bij het inloggen en het opvragen van een nieuw wachtwoord, dan wil ik u verzoeken om contact op te nemen met de Klantenservice, zodat wij u verder kunnen helpen? U kunt ons bellen op het gratis telefoonnummer 0800 - 023 13 03. Wij zijn u van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 21.00 uur graag van dienst.

Ik hoop u hiermee verder te hebben geholpen en ik wens u veel geluk met uw deelname.

Met vriendelijke groet,

B. de Snoo
Klantenservice Nederlandse Staatsloterij

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
De Nederlandse Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

Alle klachten die gemeld zijn door anne_1953@hotmail.com