Klacht: Kan niet in mijn oxxio

op 20 mei 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Kan niet in mijn Oxxio, ook ne enekele malen bellen, wil als nieuwe klant kijken of mijn gegevens goed zijn overgekomen.

Hewb ook al enkele keren gebeld met Oxxio, de eerste keer had de dame geen verstand van zaken en kreeg ik verkeerde info.
De 2e keer zou er na mijn telefoongesprek een account aangemaakt worden en zou ik na enkele uren op mijn Oxxio kunnen.

Nu de andere dag weer getracht op mijn Oxxio te komen en lukt uds weer niet.
Dus Oxxio dank u ik word geen klant teveel moeite en het gaat dus nu al niet goed.

Verbetering van mijn Oxxio.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 22 mei 2017 om 13:07 geantwoord

Beste Johan,

Zonde dat je niet verder komt! Ons lukt het wel om o.b.v. jouw gegevens in te loggen. Mogelijk maak je een foutje of is er iets anders aan de hand. Graag help ik je verder.
Het bestaande account verwijder ik, zodat je een nieuw account kunt aanmaken en dan moet het jou ook lukken om verder te komen. De e-mail ontvang je snel zodat je het account kunt activeren.
Mocht je verdere vragen hebben dan verneem ik het graag!

Malika
Oxxio Webcare

Heeft op 22 mei 2017 om 13:55 geantwoord

Nou waqs het me met een hoop moeite gelukt hebben ze weer mijn inlog veranderd.
Dus weer een probleem nu. Oxxio nee dit lukt niet

Bericht van Oxxio

5 maanden geleden - Beste Johan, Een hoop voeten in de aarde heeft het wel zo te vernemen. Sorry daarvoor! Het is wel weer gelukt om een account aan te maken zie ik. Lukt het inloggen nu via mijnoxxio.nl? Met vriendelijke groet, Malika Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht johan1007

5 maanden geleden - Klopt nu lukt het wel, in 1e instantie verkeerde info ngekregen en toen werkte we allemaal langs elkaar heen, en toen ik hem dit weekend eindelijk goed had gekregen, hadden ze een maandag weer het account schoongemaakt kon ik weer opnieuw beginnen. Nu werkt het.

Bericht van Oxxio

5 maanden geleden - Beste Johan, Wij veranderen jouw gegevens niet, daar zijn wij niet bevoegd voor. De laatste inloggegevens die je hebt aangemaakt, zijn te gebruiken om in te loggen. Apaert dat je niet verder komt, aangezien je zelf een gebruikersnaam hebt gekozen en een wachtwoord. De website is mijnoxxio.nl en dan kom je als het goed is verder. Mocht dat toch niet lukken, is telefonisch een handigere optie om samen met 1 van mijn collega's te kijken waar het probleem precies zit. Je kunt ons bellen op 0800-1401 zodat we dit oplossen. Met vriendelijke groet, Malika Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door johan1007