Klacht: Kan niet betalen met ideal of creditcard

op 14 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het plaatsen van een bestelling ben ik er net achter gekomen dat ik alleen met de optie vooruitbetaling kan betalen. Nu komt mijn bestelling dus niet op tijd voor vaderdag binnen omdat de verwerkingstijd min 2-4 dagen is!
Waarom de andere betaalopties zijn verdwenen is me een raadsel. IDEAL is toch ook direct betalen? Eerder al verdween de creditcard optie, die kwam toen ineens weer terug. Nu is ie weer weg en is Ideal dus ook verdwenen uit de betaalopties.
Niemand bij Zalando kan me vertellen waarom dit gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Als ik zelf kan bepalen hoe ik mijn artikelen betaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demaja