Klacht: Kan niet bestellen Klantenservice afgesloten

op 14 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 13-3-2020 7.00 tot 14-3-2020 8.50 lukt het me niet om als vaste klant mijn boodschappen online te bestellen. Bij het bellen van de klantenservice wordt de verbinding direct verbroken

Gewenste Oplossing:

Als de communicatie beter is. Geef gewoon toe dat er niet besteld kan worden en de klantenservice niet bereikbaar is. Zeg niet dat het allemaal wat langer duurt om te bestellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KarinuitOdijk