Klacht: KAN NIET BELLEN OF SMS STUREN!

op 18 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben nu klant van simpel sinds 1 juni 2012
ik dacht dat ik “geluk” had aangezien er geen problemen bij mij waren in het begin.
echter sinds vandaag, 16 juli 2012, kan ik niet meer bellen of sms sturen.
klantenservice kan mij NIET helpen en weet NIET hoe lang de “storing” duurt.
verder kan ik NIET inloggen op mijn account en mijn gegevens raadplegen !?
ik lees alleen maar slechte recensies over Simpel, hoe kan het zijn dat zo’n bedrijf mag en kan opereren in deze markt als ze hun zaken zo slecht geregeld hebben ?!
IK RAAD IEDREEN AAN BLIJF WEG BIJ SIMPEL !!

dat ik kan bellen en smsén EN geld terug voor iedere dag dat ik niet kan bellen EN vergoeding voor de dure prepaid oplaadkaarten die ik nu koop van Vodaphone.
indien er geen oplossing komt binnen 5 werkdagen neem ik een andere provider !!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

5 jaren geleden - Beste klant, Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door frank1234