Klacht: Kan mijn reservering niet bekijken

op 25 december 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een reservering gedaan bij Goldcar voor feb 2018 en een mail ontvangen met bevestiging. Heb op hun website de reservatie opgevraagd maar krijg ze niet te zien, de pagina blijft soms uren doordraven maar geen succes. Ik wil mijn reservatie annuleren maar krijg de mogelijkheid er niet toe. Dit daar ik anders niet kan annuleren want een andere manier bestaat er blijkbaar niet, geen mail adressen en telefoneren zal dit ook niet verhelpen. Kunnen jullie mij helpen? Graag via mijn gegevens die ik doorgeef na verder contact, groeten
Jan

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn annulatie kan maken wegens familiale omstandigheden waarmee ik verplicht ben deze servering op te zeggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janneman1955