Klacht: Kan mijn gekocht product niet downloaden

op 09 augustus 2017 over TresBizz in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb Microsoft Office 2016 voor Student and home besteld en betaald . Ik krijg een antwoord dat alles ok is en dat ik maar moet downloaden, maar hier zit het probleem: al 10-tal keer geprobeerd maar ik krijg telkens de melding dat er een fout is met code 30175-4(5)
Dan spreekt men ook van 32 of 64 bits. Mijn laptop werkt met 64 bits.
Als er geen oplossing kan komen wens ik mijn geld (78,50 euro) terug.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een gepaste oplossing krijg waardoor ik het betaalde programma kan gebruiken. Of was mijn koop een stunt van de firma die niet werkt,

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar TresBizz over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht omavanordingen

2 weken geleden - goede weergave van het probleem

Alle klachten die gemeld zijn door omavanordingen