Klacht: Kan mijn Bon niet activeren

op 29 januari 2018 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 19 februari 2018 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zuidema,
Dank u wel voor uw bericht op Klacht.nl.
Graag zouden wij u willen verzoeken om telefonisch contact met Bladcadeau op te nemen. Samen met u kan uw Bladcadeau verzilverd worden.. Het telefoon nummer van Bladcadeau is 0885500180, bereikbaar van 09.00 uur tot 18.00 uur.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door My j zuidema