Klacht: Kan mijn Bon niet activeren

op 29 januari 2018 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 19 februari 2018 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zuidema,
Dank u wel voor uw bericht op Klacht.nl.
Graag zouden wij u willen verzoeken om telefonisch contact met Bladcadeau op te nemen. Samen met u kan uw Bladcadeau verzilverd worden.. Het telefoon nummer van Bladcadeau is 0885500180, bereikbaar van 09.00 uur tot 18.00 uur.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door My j zuidema