Klacht: Kan het niet terug sturen

op 09 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ten eerste wil ik even vermelden dat ik mijn bestelling versneld heb betaald dus dat hij binnen 2-3 werkdagen verstuurd zou worden.. Ik heb hem 18 februari besteld en had hem pas 11-03 binnen!! Belachelijk dit.

Ik vindt het heel jammer hoe het naar mij toe gekomen is want niks is hetzelfde als op de foto en de maten zijn ook niet correct. Ik heb bij mijn bestelling ook gelijk de invoer kosten betaald omdat ik later niet met onverwachte kosten te maken wou hebben. 11-03 wordt mijn pakketje bezorgd en ik moest €40.- euro aan invoerkosten betalen!

Ik heb de klantenservice opgebeld omdat dat op de site staat als ik de spullen terug zou willen retouren, mooi niet want de klanteservice verteld mij dat ik het via de site moet doen!

Ik weet geen raad meer en ik wil heel graag mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld voor mijn bestelling + mijn extra invoerkosten terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sevda1