Klacht: Kan geen Traject Vrij voor een jaar aanschaffen met een Dal Voordeel abonnement

op 04 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter heeft een Dal voordeel Abonnement voor 1 jaar, nu wil ik graag een traject vrij abonnement voor een jaar aanschaffen, maar het systeem laat dit niet toe, aangezien de kaart maar 1 jaar abonnement per kaart kan hebben. De NS zegt dat dit alleen kan door een tweede persoonlijke kaart aan te vragen. Dit is gewoon belachelijk.

Alle abonnementen op een kaart en/of het liefst via de app om de smartphone zoals gebruikt wordt in Noorwegen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 03 oktober 2016 om 08:00 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Edward Engels