Klacht: Kan geen schoolboeken bestellen

op 20 juli 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op vakantie en probeer de schoolboeken van mijn dochter te bestellen. Gebeld, ik moet opnieuw account aanmaken. Doorloop de hele bestelling tot bestelling afronden. Dan geeft hij aan u heeft geen produkte toegevoegd en kan ik de bestelling niet afronden. 5 uur later nogmaals geprobeerd maar dan krijg ik nabestelling. Wachtwoord reset werkt ook niet, komt niet aan op het mail adres. Klantnummer BH3631/ email sydneyluchies2003@hotmail.com

Gewenste Oplossing:

Als de boeken besteld zijn op de Website en op tijd aankomen op school

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 juli 2017 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw van Gils,

We zien dat er in het account BH3631 inmiddels een bestelling voor de 3vmbo-t klas van de Effent mavo is besteld voor Sydney. We zullen dit pakket uiterlijk een week voor aanvang van de school afleveren.

We vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Brivangils