Klacht: Kan geen code activeren

op 30 januari 2014 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de decembertrekking van de vriendenloterij een prijs gewonnen “spel naar keuze”. Daarbij een persoonlijke code ontvangen. Het is alweer niet mogelijk de code in te voeren. Op vragen en klachten wordt niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat ik op een eenvoudige manier WEL mijn persoonlijke code in kan voeren en mijn gewonnen prijs voor het einde van de geldigheidsdatum kan bestellen/ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frans.van.doorn