Klacht: Kan geen bestelling plaatsen

Ikke68 op 17 februari 2021 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan geen bestelling plaatsen, ik kan niet verder komen dat het tweede scherm. Je kan de klacht alleen via facebook en twitter online melden maar ik heb geen twitter en geen facebook.
Je kan ze ook telefonisch bellen maar dat kost mij 11 cent per minuut en er staat bij vermeld dat het druk is en dat het lang kan duren.
Ik bestel bijna iedere maand bij de HEMA maar nu baal ik er wel van!

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon mijn bestelling door kan zenden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikke68