Klacht: kan geen bestelling doen

op 23 september 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil via mijn douglas app een product bestellen.
als ik wil betalen krijg ik steeds een foutmelding en ik wil graag voor 4 uur betalen zodat ik het morgen kan krijgen.

zou ik aub geholpen kunnen worden met dit?

Gewenste Oplossing:

als ik snel geholpen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 23 september 2016 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door madhuri.ss@outlook.com