Klacht: Kan geen balansrekening openen.

op 02 juni 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer een balansrekening te openen maar dat lukt niet, ik heb de optie wel maar er wordt aangegeven dat ik contact moet opnemen met de klantenservice.
Heb echter al aantal keren wat besteld bij wehkamp.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als ik toch een balansrekening kan openen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 02 juni 2016 om 18:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Al. M