Klacht: Kan geen artikel ruilen, moet nieuwe bestelling voor 25 euro plaatsen

op 13 juli 2012 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Ik heb laatst een bestelling gedaan van 2 artikelen. Totaal inclusief verzendkosten 30,95.

Toen ik de bestelling thuis ontving, bleek één artikel tot mijn vrebazing te klein te zijn.
Het ging om een vest. Normaal gesproken heb ik maat 36/38. Ik heb dit vest in maat 38 besteld. Dat bleek nog te klein te zijn. Dat het vest klein zou vallen stond echter niet vermeld bij de specificaties op de web-shop.

Het andere artikel was wel goed. Daarom besloot ik het te kleine vest terug te sturen en te verzoeken om het te ruilen voor een grotere maat (40).

Hier werd niet eens op ingegaan door C&A. Ik kreeg gewoon een mailtje met de tekst; wij hebben uw retour ontvangen.

Verder geen uitleg.

Het is toch niet mijn schuld dat dit vest zo klein valt? Verwachten ze nu van mij dat ik een nieuw vestje ga bestellen op de site? Dat kan niet eens, want ik moet minimaal voor 25 euro bestellen. Bovendien moet ik dan ook nog eens verzendkosten gaan betalen. Dus dat wordt weer een bestelling van minimaal 29 euro, voor iets waar ik niks aan kan doen.

Een nieuw vest in maat 40, zónder verzendkosten.

Alle klachten die gemeld zijn door Valerie Vermeulen